Couperose veroorzaakt roodheid en zichtbare adertjes in het gezicht, wat soms lastig kan zijn. Ontdek tips en...
Betaling:
Onze betalingen worden beveiligd door het betaalsysteem Mollie. Als u betaalt via deze optie, betaalt u vooraf via internetbankieren vanaf uw eigen bank. De betaling is vrijwel direct bij ons binnen zodat we snel tot verzending/maken over kunnen gaan. Volg bij de betaling de stappen van iDEAL, u betaalt bij ons niets extra voor het gebruik van iDEAL. U kunt er ook voor kiezen om betaling via uw Paypal Account te voldoen, via Klarna achteraf betalen of via uw Creditcard (Mastercard en Visa).
Verzenden:
't Bjoetiekje verzendt alleen binnen Nederland. De pakketten worden verzonden via PostNL of DPD voor €4,50. De producten worden zorgvuldig verpakt en in (hergebruikt)verpakkingsmateriaal verzonden. Na betaling ontvangt u de Track and Trace code in uw mail.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het juiste verzendadres in te voeren. Eventuele extra verzendkosten of het zoek raken van het pakket van verkeerde gegevens worden verhaald op de klant.
De klant draagt de verantwoordelijkheid voor het in ontvangst nemen van het pakket en/of het op tijd ophalen op een service punt. U dient de Track and Trace code regelmatig te controleren. Eventuele extra verzendkosten worden betaald door de klant.
Levertijd:
Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden gedaan, proberen wij de volgende dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mocht de levertijd om wat voor reden dan ook langer dan een week bedragen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Retourbeleid:
Volgens het Europees recht heeft u tot en met 14 dagen na datum van ontvangst van uw product recht op het herroepingsrecht. Alleen de persoon die de aankoop heeft volbracht, kan een retour aanvragen.
De klant dient de producten zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag van ontvangst te retourneren. De klant dient de producten te retourneren naar een door 't Bjoetiekje vastgesteld retouradres. Dit dient te gebeuren in de originele, niet beschadigde verpakking. Geopende of beschadigde verpakkingen worden niet teruggenomen. Het openen van de verpakking betekent dat de klant de producten wenst te behouden. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de klant. De klant draagt de kosten van het terugzenden van de producten. De klant zal gebruik maken van het retourformulier, dit formulier kan per mail opgevraagd worden. 't Bjoetiekje gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de klant heeft gebruikt, tenzij de klant instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de klant.
't Bjoetiekje behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren, wanneer (het vermoeden bestaat dat) de producten reeds zijn geopend, gebruikt of door de schuld van de klant zijn beschadigd.
U kunt (een deel)van uw bestelling retourneren via de volgende stappen:
STAP 1: Vraag het retourformulier aan via sales@bjoetiekje.nl, vul dit in en retourneer via sales@bjoetiekje.nl. U ontvangt daarna een ontvangstbevestiging met de instructies voor het retourzenden.
STAP 2: Pak de retour items zorgvuldig in en noteer duidelijk uw NAAM, het ORDERNUMMER en welke artikelen retour gaan. Zonder deze gegevens kan een retour niet worden verwerkt.
STAP 3: Label en frankeer het pakket via PostNL online en lever het pakket af op een PostNL service punt.
Retour adres:
't Bjoetiekje
Groeneboord 21
6351 EC BOCHOLTZ
STAP 4: De verantwoordelijkheid van de zending ligt bij de klant. Bewaar het verzendbewijs en de trackingsgegevens goed en net zo lang tot het retour verwerkt is.
STAP 5: Een retour wordt gemiddeld binnen 7 werkdagen verwerkt. De terugbetaling geschiedt indien een retour in goede staat is ontvangen en geschiedt op de bron van betaling. 't Bjoetiekje heeft geen toegang tot de volledige betalingsgegevens van de klant, de terugbetaling is een geautomatiseerd proces.
De kosten van retour zijn voor rekening van de klant. De klant is er verantwoordelijk voor dat het pakket retour komt. Bij het eventueel zoek raken van het pakket, kunt u contact opnemen met PostNL. Het aankoopbedrag wordt in dat geval niet door ons gerestitueerd. U kunt in dat geval een claim indienen bij de bezorgdienst.
Er wordt gewacht met terugbetaling tot de retourzending in ons bezit is. Een retour wordt gemiddeld binnen 7 werkdagen verwerkt.